Κόστος Eshop

Apc Digital Centre

=

Πόσο κοστίζει η κατασκευή ενός eshop

Η κατασκευή ενός Eshop είναι ένα δυνατό εργαλείο στα χέρια μιας επιχείρησης. Ειδικά αυτή την περίοδο υπάρχει τεράστια ζήτηση, η οποία φέρνει υπερπροσφορά. Η ζήτηση για ηλεκτρονικά καταστήματα, εκτοξεύθηκε.

Υπάρχει μια έκρηξη σε προσφορές και διαφημίσεις που υπόσχονται δημιουργία eshop από 24 ώρες μέχρι 10 μέρες και από 0€ μέχρι 2-3000€. Όλες αυτές οι προσφορές έχουν μέσα “τα πάντα” και έτσι μπερδεύουν τον μέσο επιχειρηματία που θέλει να κατασκευάσει ένα eshop, κάτι το οποίο είναι πολύ λογικό.

Εάν κάποιος πάρει υπόψιν του “τα πάντα”, τότε το μόνο που του μένει για να κάνει είναι η σύγκριση της τιμής και ο χρόνος υλοποίησης. Αν συνυπολογίσουμε ότι ο χρόνος υλοποίησης μπορεί είναι 3, 7 ή 10 μέρες, που στην πράξη είναι μικρή η διαφορά, τότε το μόνο που μένει για να πάρει κάποιος την απόφαση είναι τι θα του κοστίσει.

Το κόστος συχνά χρησιμοποιείται για να προσελκύσει τον πελάτη σε μια μακροχρόνια συνεργασία. Συνήθως, όσο μικρότερο είναι, τόσο πιο μεγάλο είναι το ρίσκο αυτής της συνεργασίας.

=

Κατανόηση κόστους της κατασκευής

Για να κατανοήσουμε πλήρως πόσο θα κοστίσει και τι αξίζει η κατασκευή ενός eshop, πρέπει να κατανοήσουμε καλύτερα την δουλειά και την γνώση που απαιτείται για να δημιουργηθεί μια ιστοσελίδα που θα πουλάει προϊόντα.

Μια απλοποιημένη ανάλυση του κόστους μιας σελίδας είναι o χρόνος υλοποίησης – ανάπτυξης, το μέγεθος και η εμπειρία της ομάδας – εταιρείας και τυχόν άλλα εργαλεία που μπορεί να χρησιμοποιηθούν. Φυσικά μπαίνουν κι άλλοι παράμετροι στην μέση που καθορίζουν το τελικό κόστος που καθορίζει την ποιότητα και την απόδοση της επένδυσης σας. Μια σίγουρη επένδυση είναι πάντα καλύτερη από μια επένδυση υψηλού κινδύνου και ως εκ τούτου είναι ακριβότερη.

Κάτι που κανείς, ειδικά οι low-cost εταιρείες ξεχνάνε να αναφέρουν είναι ότι ένα ηλεκτρονικό κατάστημα, είναι ζωντανός οργανισμός. Κάθε μέρα δουλεύει κόσμος και μονίμως θα χρειάζεται τεχνική υποστήριξη, βοήθεια, αλλαγές κλπ. Τον συνεργάτη που θα αναπτύξει την ιστοσελίδα σας, θα τον παντρευτείτε.

=

Πιο συγκεκριμένα

Για να δούμε λίγο πιο συγκεκριμένα τα πράγματα, ας πάρουμε το παράδειγμα του e-shop με 300€. Για να καταφέρει κάποιος να υλοποιήσει κάτι τέτοιο και να έχει ένα μικρό κέρδος, υπάρχουν 2 τρόποι. Ή θα το υλοποιήσει σε 1 μέρα και κάτι ή θα το υλοποιήσει σε 2-3 μέρες και δεν θα πληρώσει φόρο, δεν θα κόψει τιμολόγιο ή δεν τα έχει υπολογίσει καλά και θα αναγκαστεί να κλείσει σύντομα, οπότε θα αφήσει τους πελάτες του ξεκρέμαστους.

Πώς πιστεύετε ότι θα βγει το αποτέλεσμα όταν κάποιος έχει στην διάθεση του μόλις 1 ημέρα για να φτιάξει ένα ολόκληρο eshop; Η μόνη λύση εδώ είναι το ολοκληρωτικό copy paste. Αντιγραφή ένα ολόκληρο υπάρχον site (μισή μέρα) και αλλαγές σε λογότυπα, εικόνες, κείμενα (1 μέρα). Σε αυτή την περίπτωση ο πελάτης δεν μπορεί να ζητήσει καμία αλλαγή καθώς θα εκτροχιάσει το project και άρα, ή δεν θα γίνει καθόλου, ή θα χρεωθεί έξτρα η οποιαδήποτε αλλαγή. Προφανώς δεν υπάρχει κανένα είδους testing, ή οτιδήποτε, που να εξασφαλίσει ποιότητα ή μια ικανοποιητική εμπειρία χρήστη. Δεν υπάρχει χρόνος για τίποτα από όλα αυτά. Κάπως έτσι μπορούμε να υπολογίσουμε ότι το e-shop με τα 500€ ή με τα 700€ είναι 3-4 μέρες δουλειάς αντίστοιχα. Οι μόνες περιπτώσεις που δουλεύει αυτό το μοντέλο και φέρνει αποτέλεσμα είναι σε προϊόντα που δεν έχουν κανένα ανταγωνισμό και ο μόνος τρόπος αγοράς είναι μέσα από ένα συγκεκριμένο eshop όσο κακό κι αν είναι. Κανένα από τα eshop που αγοράζετε δεν έχει υλοποιηθεί με τέτοιες συνθήκες και αν έχετε ποτέ αγοράσει από ένα τέτοιο eshop τότε σίγουρα θα σας έχει αφήσει μια πικρία σαν εμπειρία.

Η αλήθεια είναι πως ένα eshop έχει πολλά κινούμενα μέρη. Υπάρχουν επισκέπτες, προϊόντα, πληρωμές, μεταφορικές, διευθύνσεις, λογαριασμοί χρηστών, παραγγελίες, αποθήκες και πολλά άλλα. Η εμπειρία μας έχει δείξει ότι μια μεγάλη πλειοψηφία των ηλεκτρονικών καταστημάτων έχουν πολύ παρεμφερείς λειτουργίες. Οι περισσότερες εξ’ αυτών μάλιστα εφόσον υλοποιηθούν σωστά μπορούν σε μεγάλο βαθμό να μεταφερθούν από ένα ηλεκτρονικό κατάστημα σε άλλο, κερδίζοντας έτσι χρόνο, χωρίς εκπτώσεις σε ποιότητα και με κάποιες αλλαγές θα κάνουν το eshop να ξεχωρίσει από τον ανταγωνισμό, όπως το design και η εμπειρία του χρήστη – πελάτη.

Μια μέση λύση συνήθως είναι η καλύτερη και πάνω σε αυτή έχουμε βασιστεί κι εμείς για να μπορέσουμε να βοηθήσουμε επιχειρήσεις που μας έχουν ανάγκη, διατηρώντας την υψηλή ποιότητα που θέλουμε να έχουμε σε όλα μας τα έργα και ταυτόχρονα να είμαστε κερδοφόροι, έστω και λιγότερο, ώστε να συνεχίσουμε και στο μέλλον να βοηθάμε.

Έχοντας πραγματοποιήσει αμέτρητες βελτιστοποιήσεις, καμπάνιες, SEO καθώς και ολοκληρωμένες υλοποιήσεις ηλεκτρονικών καταστημάτων ξέρουμε ακριβώς τι χρειάζεται ένα eshop μιας μικρής επιχείρησης.

=

Χρόνος υλοποίησης

Όσο περισσότερο διαθέσιμο χρόνο έχουμε για να υλοποιήσουμε ένα project, τόσο καλύτερο και πιο δουλεμένο θα είναι το τελικό αποτέλεσμα. Πιστεύουμε όμως ότι τα eshop μικρών επιχειρήσεων μπορούν να κάνουν μια ικανοποιητική αρχή στον κόσμο του ηλεκτρονικού εμπορίου, με ένα eshop που θα μπορεί να σταθεί δίπλα στον ανταγωνισμό, που ολοένα και μεγαλώνει.

Μια βδομάδα είναι το απολύτως ελάχιστο για να βγει ένα eshop με τα δικά μας standards. Είναι αρκετό; φυσικά όχι. Είναι όμως μια πολύ καλή αρχή. Μετά το eshop ξεκινάει η δουλειά. Μετά χρειάζεται διαφήμιση. Κάπως πρέπει να μας μάθει ο κόσμος και να τον φέρουμε στο κατάστημα μας για να αγοράσει.

Δεν ανταγωνιζόμαστε τους φθηνότερους, το “προϊόν” μας διαφέρει. Η εμπειρία και η γνώση που φέρνουμε στο τραπέζι δεν υπάρχει σε ανταγωνιστή με μικρότερο κόστος.

Θα πρέπει να έχετε ένα ικανοποιητικό ποσοστό κέρδους για να έχει νόημα για εσάς να συνεργαστούμε. Εάν βρίσκεστε σε μια άκρως ανταγωνιστική αγορά θα πρέπει να έχετε κάποιο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για να έχει νόημα για εσάς αυτή η επένδυση. Να σημειώσουμε ότι ανταγωνιστικό πλεονέκτημα δεν είναι πάντα η τιμή.

Θα πρέπει να κατανοήσετε ότι το eshop είναι μόνο η αρχή και ότι θα πρέπει να επενδύσετε και ένα ποσό στην διαφήμιση σας. Αν βρίσκεστε σε ένα ανταγωνιστικό κλάδο μπορεί το κόστος του eshop σας να είναι ακόμη και το 1/5 του budget που θα δαπανήσετε τον 1ο χρόνο σε διαφήμιση και λοιπά κόστη.

Έχοντας πραγματοποιήσει πολλές διαφημιστικές καμπάνιες σε ηλεκτρονικά καταστήματα με μεγάλο αλλά και μικρό ανταγωνισμό ξέρουμε πολύ καλά τα συνολικά κόστη που έχει ένα ηλεκτρονικό κατάστημα ώστε να αποδώσει η επένδυση.

Ανοίγετε ένα καινούριο μαγαζί, σε μια ανταγωνιστική γειτονιά που ο καθένας μπορεί να έρθει δίπλα σας. Συνεπώς το κέρδος σας θα πρέπει να δικαιολογεί μια τέτοια επένδυση. Θα έχετε κόστη υπαλλήλου, συναλλαγών, Κούριερ, επιστροφές, marketing, παραγωγή υλικού, διαφήμισης, τεχνικής συντήρησης και κόστη σε αλλαγές και προσθήκες στο eshop σας. Τα κόστη μπορεί να είναι πολύ κοντά (ή και περισσότερα) σε αυτά ενός φυσικού καταστήματος. Τα κέρδη όμως μπορεί να είναι πολύ μεγαλύτερα καθώς απευθυνόμαστε πλέον σε πολύ μεγαλύτερο κοινό.

Αν πιστεύετε στα προϊόντα, ή τις υπηρεσίες σας, και θέλετε να κάνετε την καλύτερη επένδυση με το μικρότερο ρίσκο ίσως να είμαστε οι κατάλληλοι συνεργάτες για εσάς. Δείτε την προσφορά μας που τρέχει αυτή την εποχή για να μπείτε δυναμικά στην αγορά του ηλεκτρονικού εμπορίου. Αν χρειάζεστε οποιαδήποτε άλλη υλοποίηση μπορείτε να πάρετε προσφορά συμπληρώνοντας την ειδική αίτηση προσφοράς για eshop.